مهرجان الجونه قصص سكس عربي

 مهرجان الجونه




كنت واحد من ضمن المهندسين اللى صمموا جزاء كبيره فى المهرجان وكان تصميمى خاص بالممرين الدخول والخروج مع استيدج المقابلات الفرعيه

طبعا لو حد بيتابع الحكايات اللى بكتبها زى قصتى مع جارتى بجميع اجزائها هيعرف انى مش بحور او بكدب وخصوصا اصدقائى اللى هنا المقربين منى

نبذه صغيره عنى فى السريع انا مهندس فى شركة كبيره بحب شغلى جدا والنسوان جدا جدا عشان كده ديما رئيس مجلس الاداره بيخلينى اخلص اى شغل فى وحده ست

المهم رئيس مجلس الاداره مقرب جدا لرجل اعمال كبير اوى مسؤل عن المهرجان طلب تصاميم مميزه وتنفيذ سريع وقد كان عجبه الشغل ارسل لى ولبعض زملائى وعلى القائمه رئيس مجلس الاداره دعوه لحضور فاعليات اليوم الاول فقط شامله الانتقال ووجبات الطعام والاقامه مكان اقامتى كان مميز بالنسبه لى يعتبر بعيد عن الزحام عباره عن وحدات صغيره او مصغره من الشاليه يعنى حجره وصاله وحمام المهم ذهبنا جميعا لحضور اول يوم ولكنى ذهبت بسيارتى الخاصه لانى معتاد على السفر بها ودخلت المكان وكانت المفجاه بالنسبه لى ان اغلب اللى هناك عرفونى استغربت فكانت النتيجه ان رئيسى ورجل الاعمال تحدثو عن العمل والاتقان وعرضوا فيديو لانشاءات وتحدثو عنى وعن اجتهادى قال يعنى بيشجعو الشباب كلام مرسل ،،، المهم قابلت فنانين وفنانات واسمح ولى لن اذكر اسماء بل هتحدث عن الشخصيه بالملابس التى كانت ترتديها والمعنى فى بطن الشاعر هههههههههههههه

اخذت صور مع كل فنان وفنانه ودعونا نتحدث عن الفنانات النسوان المتنقيه اللى انا بقول عليهم ديما جاهزين فى اى وقت

كل وحده بلا استثناء كانت فعلا عريانه وكل وحده خارجه بفضيحه وواضحه للحضور طبعا التلفزيون مش هينقل بس انا شوفت بلاوى .

فى المهرجان ده ليا واقعتين وحده جنسيه والتانيه مكملتش والاتنين مع فنانات مشهورين جدا



الاولى كانت جايه لبسه فستان سيلفر قبل ما تيجى كنت قاعد بدردش مع وحده لابسه فستان ازرق واتصورت معاها بعد ما الزعيم باسها حاجه كده دلوعه ومايصه بس مش تهيجك لانها هطله فى كلامها الفنانه اللى لابسه فستان سيلفر وصلت ونزلت من العربيه الهوا رفع الفستان من الجنب ظهر جزء بسيط من الاندر الفضى اللى كان لبساه وبزازه الملبن الجيلى كانت باينه كلها بكل وضوح فاضل الحلمات


المهم جت قعدت جنبى وعلى شمالها الفنان هام فستان ازرق وبعدها اتعرفنا وقالتلى انها هتحتاجنى فى شغل لفيلاتها وخصوصا انها عجبها شغلى وفرجتها على بعض الشغل على الموبايل وعجبها حاجات وانا بقلبها فى الصور عجبها خلخال بسلسه طويله قولتلها خالى هو اللى بيعمل الاكسسوارات سواء عاديه او مطعمه بالماظ او دهب او صافيه المهم فضلنا نضحك ونهزر وعينى تيجى فعينها ساعات ونتح لبعض اوى وساعات مشلش عينى من على بزازها عدى وقت كتير رحت اشوف بعض اصدقائى رجعت ملقتهاش سئلت عرفت انها لسه ماشيه اتصلت بيها عرفت انها ركبت الليموزين جريت طلعت ركبت عربيتى واتصلت بيها تانى ادعوها على العشاء بعد الحاح منى وافقت ونزلت من السياره وكنت رحتلها وخدتها اول كلمه قولتها ليها انا جعان قالت وانا كمان بس مينفعش اروح كده قولتلها ولا يهمك رحت مكان اقامتى ودخلنا وطلبنا عشا وجبتلها شمبانيه شربت وكانها بلاعه دخلت جبتلها الخلخال قولتلها البسيه لو عجبك اعتبريه هديه منى ليكى اتبسطت ودخلت اوضة النوم تلبسه معرفتش فندهت عليا دخلت وطلبت البسهولها قعدت على ركبتى وهى واقفه قدامى طلبت ترفع رجليها على كرسى التسريحه رفعت رجليها ودخلت الخلخال وربطة ومسكت السلسه بتاعة البها على رجلها لغاية ركبتها وانا بشوف قدامى اجمل رجل وجزء من الاندر باين قولتلها اتفرجى كده تصميم جديد عجبها لبستها القطعه التانيه بس المرادى بحاول اهيجها واسيحها بلمسات ناعمه وكلام معسول وانا ببصلها كنت حاسس انها معايا متجاوبه مدرتش بنفسى غير وانابدخل راسى تحت الفستان وبحضنها وبوقى على كسها مع مقاومه عنيفه منهااستلسمت بثوانى لماعضيت كسهالقيتها بتتاوه وبتشد شعرى قمت وقفت قدامها وعنيها فى عنيها مش مصدق انى هنيك الفنان دى قربت من شفايفها ابوسها وامصها وهى تطلع لسانها امصه غيبنا فى بوسه طويله كان الفستان نزلته ونيمتها على السرير وانا شفايفى على شفايفها ونزلت ارضع من اجمل بزاز وايدى بتلعب فى بزازها فتحت رجليها وحطيت راسى اعض لحم بطنها واقلعها الاندر اجمل تاتو من تحت السره لغاية كسها مع تحديد برسمه بشعر كسها نزلت امصه والحسه وادخل لسانى واعض شفرات وانا بسمع منها اجمل اهات ومحن ورعشات جسمها بتزيد وسوائل بتزل بغزاره وتتنفض اوى مقلتش غير كلمه وحده هدينى ابتديت اقلع لبسى وامسك زوبرى افرشه فى كسها وادخله براحه اجمل اهات بتقولها ونفسها العالى وكل ما ادخل زوبرى لاخره تترفع بجسمها ربع ساعه نيك متواصلهلغاية ما قربت انزل قالتلى نزل بره بلقط بسرعه وضحكنا ونزلت على رجلها قامت قعدت وضحكت قالتلى ايه د هانا حميتك وغرقت الملايه انا عملتها على روحى ولا ايه وضحكنا وكل اللى بقوله ليها مش مصدق انى نمت معاكى ضحكت وقالتلى وانا مكنتش مصدقه انى هتمتع كده وباستنى وغيبنا فيها وبصت لزوبرى لقيته وقف ومال ناحيته ضحكت وقالتلى تانى وطت عليه مصته ونايمتنى على ضهرى وركبت عليه وتطلع وتتنزل برشاقه وخفه وبزازها بتترج ميلت عليا ارضعهم وانا اقفش فيهم وفى طيازها وابعبصها وادخل صباعى فى خرم طيزها لغاية ما لقيتها بتترعش اووى وكسها مولع وبيضغط على زوبرى بيعصره قومت قعدت وهى قعده على رجلى وهو جواها وترجع وتضم عليا بوسطها لما غرقتنى بعسلها وانا نزلت على بطنها ونمنا جنب بعض مع اجمل انثى اتمتعت بجمالها وبجمال جسمها ولو ينفع احلف هقول مشفتش ست زيها انتظروا الفنانه التانيه اللى علاقتنا مكملتش للاخر

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اختي المطلقة قصص سكس المحارم

قصص جنسية الزوجة المتحررة تتناك من زوجها الديوث وصديقه

اخي وأنا في احلا جنس قصص سكس المحارم