امي بتتناك ادامي قصص سكس المحارم

اسمي كريم عندي 17 سنة عايش مع اميسهير 50 سنة, امي برغم سنها الكبير لكن شكلها يوحي انها لسه صغيره وجسمهاابيض وجميل جداً وعندها بزاز وطياز كبيرة اوي زي الملبن, ابويا مات من 4سنين وانا عندي 13 سنة, وبعد ابويا ما مات بـ 3 شهور امي اشتغلت في اتيليهزي ما بتقول, وبتنزل الساعة 5 المغرب وبترجع 1 او 2 بليل, وكانت علاقتيبامي مش قوية اوي عشان مش بشوفها كتير لاني كنت الصبح في المدرسة ولمابرجع بنتغدى سوا وهي بتنزل الشغل وبترجع بعد ما انام, في مرة كنت سهرانمتأخر امي رجعت من الشغل وكان معاها واحد ساكن معانا في المنطقة شاب معروفعنه انه بلطجي اسمه سمير عنده 26 سنة, استغربت امي لما لاقيتني صاحيوقالتلي: انت ايه اللي مصحيك لدلوقتي؟؟ قولتلها: مش جايلي نوم, قولتلهاهو سمير جاي معاكي ليه؟؟ قالتلي: اصل هو كان قريب من الشغل عندي وقال يجييوصلني عشان مجيش متأخر لوحدي وانا قولتله يطلع يشرب شاي, وبعدين قالتليادخل نام انت عشان مدرستك بكرة, قولتلها: حاضر, دخلت الاوضة عشان انامومامتي كالعادة زي ما بتعمل بتقفل عليا باب الاوضة بالمفتاح من برة, بعدربع ساعة سمعت صوت باب الشقة بيتقفل قولت في نفسي: اكيد سمير روح, حاولتانام لكن مكنتش عارف انام خالص ومش جايلي نوم, شوية ولاقيت امي داخلةتنام, اصل انا باب اوضتي ادام باب اوضتها بالظبط والباب بتاعي ازاز بشوفايه اللي بيحصل برة طشاش كده, المهم بعد نص ساعة كده سمعت صوت امي وهي زيما تكون تعبانة وبتتألم حاولت اروحلها لكن باب الاوضة كان مقفول رجعت عالسرير وفضلت صاحي لكن سمعت صوت امي بيعلى وبدات تصرخ, ساعتها قولت لازماخرج روحت فتحت البلكونة, البلكونة بتاعت اوضتي مشتركة مع بلكونة الصالةالمهم روحت فتحت البلكونة وحاولت افتح بلكونة الصالة من برة وفعلاً عرفتافتحها وجريت على اوضة امي وقبل ما افتح الباب سمعت صوت سمير وهو بيزعقلهاوبيقولها: خدي يا بنت المتناكة يا شرموطة انتي اللي زيك لازم يتناك كدهوهي بتصرخ: ااااااااااااااااه انا شرموطتك انا خدامة تحت رجليكااااااااااااااااااااااه نيكني يا سيد الرجالة, قالها: لسه مشبعتيش يالبوة يا بنت المتناكة طب خدي, وبدأت اسمع صوت خبط وكان باين انه صوت خبطجسمه في جسمها, كنت انا اعرف حاجات كتير عن السكس من اصحابي في المدرسةوحبيته جداً, وبدل ما ادخل عشان اكشفهم كنت عايز ادخل بشويش اتفرج لكنمامتي كانت قافلة الباب بالمفتاح بصيت من خرم الباب ولاقيتهم ع السرير اميقاعدة في وضعية الكلب وهو قاعد وراها على ركبته وماسك شعرها ومدخل زبره فيطيزها وعمال ينيكا جامد وهي بتصوت وبيقولها: دانا هقطع طيزك دي يا شرموطةيا بنت المتناكة, وهي بتقوله: انت سيدي وانا الكلبة بتاعتك انا شرموطتكانا تحت رجليك اقل من أي جزمة, وهو بيضحك وبيقولها: هقطعك يا بنت المتناكةوقعد يضربها على طيزها بأيده جامد وهي تصوت ونزل لبنه في طيزها وبعدينلفها وهو لسه ماسك شعرها وقالها: افتحي بؤك يا شرموطة, وتف في بؤهاوقالها: اتمضمضي بيه وابلعيه يا كلبة, وفعلاً امي بلعته وهو بيضربهابالقلم على وشها وقالها: اشوفك بعدين يا حلوة, وقام عشان يلبس هدومهقالتله: انا لسه مشبعتش انا مستمتعتش, قالها: انا استمتعت يا روح امكقالتله: طب عشان خاطري بات عندي النهاردة, قالها: لا يا كلبة انا هروحلستك صباح (مرات سمير 25 سنة وجسمها ابيض وطويلة شوية) عشان اروق نفسيانتي يادوبك باجي اسخن عندك بس عشان انتي ولا تسوي حاجة جنب ستك صباح, ديهي دي الحريم مش انتي يا شرموطة, قالتله: طب اجي معاك اصل صباح وحـ..., قالها: بتقولي مين يا شرموطة؟؟ قالتله قصدي ستي صباح وحشتني اوي وبقالهافترة مجتليش وانا وحشني اوي خدمتها, قالها: لا يا شرموطة, فضلت تحايل عليهقالها: استني طيب وطلع موبايله واتصل بمراته وقالها: ايوة يا روحي .. بقولك ايه انا عند الشرموطة سهير دلوقتي وعمالة تعيط عايزة تيجي معايابتقول انك وحشتيها, ساعتها خطفت امي التليفون من سمير وقالت: ايوة يا ستيصباح .. وحشتيني اوي .. عشان خاطري يا ستي خلي سيدي سمير يجبني معاه ابوسرجلك, وفضلت تتحايل عليها وكانت هتعيط, وبعدين قالت: بجد؟؟ طب هو سيديمعاكي اهو قوليله, وادت التليفون لسمير وكلم صباح قالها: اجبها يعني؟؟ماشي 5 دقايق وهنكون عندك, وقفل التليفون وقال لامي: قومي يا كلبة فيثواني تكوني جاهزة, قامت امي جري ولبست أي حاجة كده تغطي جسمها عشان بيتسمير قريب في نفس الشارع ومحدش ف الشارع دلوقتي يعني محدش هيشوفها, اناجريت على اوضتي ونمت ع السرير وبعد شوية سمعت صوت الباب بيتقفل عرفت انهمنزلو, لبست أي حاجة كده وخدت المفاتيح, برغم اني كنت صغير لكن امي عملتليمفتاح للشقة عشان ساعات كنت برجع من المدرسة الاقيها نايمة وعرفت دلوقتيليه بتنام كتير كده, المهم اخدت المفاتيح ونزلت وخرجت من البوابة لاقيتسمير وامي داخلين من بوابة سمير, استنيت شوية وروحت وراهم وسمير كان ساكنفي الدور الارضي, دخلت البوابة ومعرفتش اعمل ايه, وبصيت لاقيت باب المنورمفتوح دخلت لاقيت شباك سمير منور ولحسن الحظ كان شباك اوضة النوم روحتبتسحب وكان شباك فيه فتحة كده روحت وحطيت عيني اتفرج , كان نور ضعيف احمركده ولاقيت صباح مرات سمير قاعدة ع السرير وحاطة رجل على رجل وسمير واقفجنبها ولاقيت امي داخلة من الباب على ايديها ورجليها زي الكلب وصباحبتقولي تعالي يا كلبة وهي بتشاورلها بصباعها وبتحرك رجليها وامي رايحالهاوبعدين صباح حطت رجليها في وش امي وقالتلها: بس عندك هنا يا كلبة بوسي رجلستك يا كلبة, مسكت امي رجليها وفضلت تبوس فيها من كل حتة, قالتلها: تعاليافتحي بؤك يا كلبة, وتفت في بؤها, امي فضلت تتمضمض بيه فترة وبعدين بلعتهوقالتلها: جميل اوي يا ستي كمان عشان خاطري, قالتله: بس كده يا كلبة كفايةعليكي روحي هاتي الحاجة, خرجت امي من الاوضة, صباح قالت لسمير: ها عملتايه النهاردة؟؟ قالها: زي كل مرة فيلم جديد اهو, وطلعلها الموبايل اخدتهمنه وفضلت تتفرج, انا مكنتش شايف بس من الصوت عرفت انه كان بيصور امي لماكان معاها, قالتله: برافو عليك كده يبقى عندنا اكتر من دليل نفضحها بيهالشرموطة دي, قالها: اها اكتر من 20 فيلم انا بفكر اعمل مجموعة واعملمصلحة بالافلام دي, قالتله: اتقل سيبنا نذلها الكلبة دي, قالها: عندك حقانا عايز طول عمري اذلها زي ما كنت بتذلنا, قالتله: كويس انك فكرتني شغلالشريط عشان يزود ناري جوايا, قالها: ماشي, وراح نحية الكمبيوتر وشغلفيديو وكبر الصورة وقعد يتفرج هو وهي ومن حسن حظي شاشة الكمبيوتر كانتنحية الشباك قدرت اشوف, الفيديو بدأ لاقيت الصورة على سرير ومفيش حد وفجأةسمعت صوت واحدة بتصوت ولاقيت ابويا ماسك واحدة ست من شعرها وبيجرها نحيةالسرير وفضل يبوسها من بؤها وبعدين راح ماسك هدومها مقطعها وهي بتقولهابوس رجلك ارحمني, قالها: اخرسي يا شرموطة يا بنت المتناكة دانا هطلعميتينك, ونزلها على ركبتها وحط زبره في بؤها وخلاها تمصه وقالها: مصي ياشرموطة عايزك تبلعيه, وبعدين عمل معاها زي ما كان سمير عامل مع امي قعدهافي وضع الكلب ومسك شعرها وناكها من طيزها وهو بيقولها: انتي ايه يامتناكة؟؟ قالتله: انا شرموطتك يا سيدي انا خدامتك, قالها: مين سيد الحتةيا كلبة؟؟ قالتله: مفيش سيد ولا كبير غيرك وجوزي ده ولا يسوى جنب رجلكحاجة يا سيدي وتاج راسي, ساعتها بقى عرفت هي مين دي تبقى ام صباح لانيفاكر وانا صغير قالولي ان ابويا اتخانق مع كبير المنطقة بتاعتنا وابوياضربه وعمله عاهة مستديمة في رجله مبقاش يتحرك وابويا بقى كبير المنطقةوعرفت انه الراجل ده يبقى ابو صباح, وعرفت ان صباح بتعمل كده بتنتقم منابويا ولكن بعد كده اكتشفت انها مش بتنتقم من ابويا بس

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اختي المطلقة قصص سكس المحارم

قصص جنسية الزوجة المتحررة تتناك من زوجها الديوث وصديقه

اخي وأنا في احلا جنس قصص سكس المحارم